EEN GLIMLACH KUN JE HOREN

Optimale bereikbaarheid én ongestoord werken

Een goede bereikbaarheid is een bewijs van oprechte aandacht voor uw klanten en relaties. Dit betekent natuurlijk niet dat u alle telefoontjes, e-mails en dergelijke zelf moet afhandelen. Hoe zou het zijn als uw bereikbaarheid gewoon goed geregeld was? Als u ongestoord uw werk kunt doen, in de wetenschap dat uw oproepen zorgvuldig en professioneel worden aangenomen?

Telefoonservice

  • ROKS telefoonservice | Optimaal bereikbaar voor uw klanten en relaties
  • ROKS zorgt ervoor dat u optimaal telefonisch bereikbaar bent voor uw klanten en relaties. Zonder werkgeverslasten en werkgeversrisico’s.
  • Wij nemen uw oproepen aan alsof we uw vaste medewerkers zijn. Op een manier die past bij uw bedrijf en uw wensen. Een glimlach aan de andere kant van de lijn, daar gaan wij voor.

Bereikbaar zijn is: uw klanten en relaties serieus nemen

Zonder uw klanten en relaties zou uw organisatie niet bestaan. Alleen al daarom verdienen zij een ontvangst met aandacht! Bereikbaarheid schept vertrouwen. Slechte telefonische bereikbaarheid kan u opdrachten kosten of ontevreden klanten opleveren. Uw klanten willen niet dat er bij uw bedrijf niet wordt opgenomen omdat alle lijnen bezet zijn. Of omdat de mensen die hij wil spreken van hun plek zijn, of niet aanwezig. Of omdat de secretaresse parttime werkt. Of omdat u het te druk hebt om de telefoon op te nemen. Nee. Uw klant wil vriendelijk en met inlevingsvermogen te woord worden gestaan en een antwoord krijgen op de vraag of het probleem waarmee hij belde. Hij wil dat zijn mail wordt gelezen en beantwoord. En hij wil klant zijn bij een bedrijf dat elke dag weer alles in het werk stelt om hem nog betere producten en diensten te leveren.

ROKS telefoonservice

  • Wij staan 5 dagen per week van 08:00 tot 17:30 voor u klaar om al uw telefoonverkeer waar te nemen. Vriendelijk, vakkundig en to the point.
  • U heeft niet te maken met werkgeverslasten en -risico’s. Wij zijn onderdeel van uw flexibele schil.
  • We staan uw klanten te woord op een manier die past bij uw bedrijf.
  • Alle acties die inkomende zakelijke telefoongesprekken voortkomen, sturen wij direct door naar de betreffende medewerker. Of we bekijken wie er moet terugbellen en maken een terugbelverzoek.
  • We houden u op de hoogte van elke oproep: telefoonnummer, bedrijfsnaam en naam van de beller, tijdstip en reden van bellen, wie nam het gesprek aan.
  • U kunt kiezen voor een belbericht via mail of mobiel.
  • Ook doorverbinden doen wij graag voor u.

De vaardigheden van onze telefonistes zijn onder andere

  • Onze medewerkers spreken rustig en uitstekend verstaanbaar, en beheersen naast de Nederlandse taal ook Engels, Duits en Frans.
  • Daarnaast beschikken we over  kennis op het gebied van schoonheid.

U bent al vanaf € 5,- per dag uitstekend bereikbaar!

Op zoek naar opvang tijdens vakantie of ziekte? Klik hier.

De samenwerking tussen Armadaclean en ROKS Bureaudiensten begon in 2015.
Dankzij Thea Roks en haar team missen wij geen enkel telefoontje meer! Een verzoek om offerte of prijsopgaaf spreekt een potentiele klant niet snel in op de voicemail.
‘Het geeft rust te weten dat onze klant te woord wordt gestaan als wij dat zelf niet kunnen doen’ Tijdens een overleg, bezig zijn met een tijdrovende klus of als er in korte tijd veel telefoontjes binnenkomen.

Jacob Talen, Armadaclean
Ik wil meer weten over de telefoonservice van ROKS