WIJ ZORGEN VOOR MEER TIJD

SECRETARESSE, NOTULIST & EVENT ONDERSTEUNING

Iedereen heeft wel van die klussen die veel tijd kosten en door een secretaresse gedaan kunnen worden. Dan bieden wij uitkomst.
Onze secretaresse kan u helpen met het uitwerken van aantekeningen en verwerken van informatie. Het uitzoeken van data en bestanden of het ordenen van uw administratie. Het verzenden van een mailing; denkt u bijvoorbeeld eens aan uw kerstkaarten. U geeft ons de opdracht en wij voeren voor u uit. Waardoor u uw kostbare tijd aan andere zaken kan besteden.

Notulist

Soms zijn er van die momenten waarop u eigenlijk een (onafhankelijke) notulist nodig hebt, maar geen geschikte kandidaat binnen uw bedrijf werkt.
Wij kunnen daarvoor zorgen. Een van onze specialisten komt naar u toe om de verslaglegging te doen. Deze wordt volledig uitgewerkt volgens uw wensen en binnen een afgesproken termijn aan u verzonden.

Daarnaast zijn wij goed in het ondersteunen van events

Er zit toch altijd meer werk in het organiseren van een event dan van tevoren ingeschat. Uw agenda staat vol met afspraken en de laatste zaken moeten nog geregeld worden.

Doordat wij al jaren ruime ervaring met organisatie van diverse grote en kleinere events hebben, kunnen wij u goed ondersteunen in de voorbereiding. Wij denken met u mee en checken of u niets bent vergeten. Hieronder geven wij een opsomming van zaken waar wij u bij kunnen ondersteunen.

  • Organisatie vooraf

    • Uitnodigingen
    • Offertes vergelijken
    • Goodiebags vullen en klaarleggen op de locatie
    • Draaiboek voor de organisatie
    • Inkopen
    • Locatieonderzoek
    • Inschrijvingen (al dan niet automatisch gegenereerd)
    • Bevestigingen sturen
  • Tijdens het event

    • Zorgen dat alles minimaal 1 uur voor aanvang klaarstaat
    • Gasten ontvangen, deelnemerslijsten bijhouden, badges overhandigen
    • Gasten doorverwijzen naar de zaal en evt. naar hun zitplaats begeleiden
    • Tussentijds deelnemers met vragen te woord staan
    • Koffie, lunch en diner: placeren en tijdsbewaking
  • Na het event

    • Garderobe.
    • Goodiebag etc. daar waar nodig uitdelen. Verzamelen input als nodig.
    • Evaluatie verspreiden, verzamelen en verwerken.
Ik wil meer weten over de secretaresse- of eventservice